Διαδρομή:

Ο Ελληνικός Ορειβατικός Σύλλογος Χανίων στην προσπάθεια του να δώσει την ευκαιρία σε πεζοπόρους και νέους αθλητές να έχουν μία πρώτη εμπειρία με το τρέξιμο στο όμορφο ορεινό περιβάλλον που γειτνιάζει με το Εθνικό Πάρκο Σαμαριάς διοργανώνει παράλληλα με το «Σαμαριά Run», για πρώτη φορά, τον Αγώνα Ορεινού Τρεξίματος ‘ΟΜΑΛΟΣ RUN σε μια πανέμορφη βουνίσια διαδρομή μήκους 7 χιλιομέτρων με όμορφές εικόνες και θέα προς το οροπέδιο του Ομαλού και τα δυτικά Λευκά Όρη, με εκκίνηση τις ταβέρνες στο Οροπέδιο Ομαλού και τερματισμό στην είσοδο του Εθνικού Δρυμού μας στο Ξυλόσκαλο.

Η διαδρομή του ορεινού αγώνα τρεξίματος «Ομαλός Run» κινείται σε ακτίνα 4 χιλιομέτρων από το Ξυλόσκαλο (βόρεια είσοδος του φαραγγιού της Σαμαριάς), ξεκινάει από τις ταβέρνες στην είσοδο του οροπεδίου Ομαλού και ακολουθεί για τα πρώτα 4 χλμ μία εναλλακτική κυματοειδή διαδρομή μέσα από αγροτικούς δρόμους και μονο πάτια έως την τοποθεσία «Μαχί» (υψ. 1.200 μ., διασταύρωση με αγροτικό δρόμο προς καταφύγιο Καλλέργη), όπου βρίσκεται το πρώτο σημείο εφοδιασμού, από το «Μαχί» συνεχίζει στον ανηφορικό χωματόδρομο για το καταφύγιο για ενάμιση (1,5) χιλιόμετρο, έως το σημείο που ξεκινά κατηφορικό μονοπάτι για Ξυλόσκαλο. Εδώ σε υψ. 1.430 μ. είναι το δεύτερο σημείο ελέγχου και εφοδιασμού, από όπου συνεχίζουμε στο τελικό κομμάτι της διαδρομής του αγώνα, σε μονοπάτι κατηφορικό με κατεύθυνση νοτιοδυτική και ολοκληρώνουμε τα 7.000 μέτρα της διαδρομής στο Ξυλόσκαλο (υψ. 1.250 μ.), όπου και τερματίζουμε.