Διαδρομή: « Σήφης», 300 μέτρα
Αναρριχητές: Βασίλης Κουτούπης, Δανιήλ Μωραίτης, 15/3/2009

Πρόσβαση:
Από Γούρνες ανεβαίνουμε το ανατολικό λούκι προς Άγιο πνεύμα. Μετά το τέλος στο λούκι ακολουθούμε τη ράχη με κατεύθυνση νότια-νότιο δυτικά. Στα μέσα της ράχης όταν πλέον φαίνεται η ορθοπλαγιά ολόκληρη πρέπει να τραβερσάρουμε προς τα κάτω με κατεύθυνση την βάση της ορθοπλαγιάς. Η τραβέρσα είναι περίπου κλίσης 35-40 μοίρες μέγιστο.

E:
Παράλληλη κίνηση μέχρι το Ε σε χιόνι με 30 μοίρες κλίση.

R1 : 55 μ
Kίνηση σε χιόνι κλίσης 45 μοίρες και στο τέλος της σχοινιάς πλάκα .

R2: 50 μ
Κατεβαίνουμε από το βράχο δεξιά στο χιόνι. Κινούμαστε ευθεία προς τα πάνω σε χαρακτηριστικό λούκι χιόνι κλίσης 50 μοίρες. Κάνουμε ρελέ στο βράχινο κομμάτι που βρίσκεται αριστερά μας.

R3: 45 μ
Συνεχίζουμε το λούκι ευθεία προς τα πάνω και μας οδηγεί σε χαρακτηριστικό πατάρι στα αριστερά μας. Κίνηση σε χιόνι με μέγιστο 60 μοίρες.

R4: 40 μ
Κίνηση σε χιόνι ευθεία πάνω 10 μέτρα και συνεχίζουμε διαγώνια αριστερά ακλουθώντας τη γραμμή χιονιού. Ρελέ πρίν τη χαρακτηριστική στενή παγωμένη νεροσυρμή που βλέπουμε μπροστά μας και λίγο δεξιά.

R5: 55 μ
Σκαρφαλώνουμε τη χαρακτηριστική παγωμένη νεροσυρμή για 10 μέτρα σε μέγιστη κλίση 70 μοίρες, και φεύγουμε αριστερά σε βράχινο κομμάτι πάνω στη κόψη.

R6: 50 μ
Συνεχίζουμε να σκαρφαλώνουμε στη κόψη πάνω σε βράχινο κομμάτι μέχρι να βγούμε σε χιόνι μικρής κλίσης.Υλικά: Τρεις αλουμινογωνιές , μια σειρά καρύδια και φρεντ (νούμερο 0.75, 1, 2)